maNga - Beni Benimle Bırak Video Klibi




Severek dinlediğim bir grup maNga. Geçtiğimiz aylarda yeni bir albüm yayınladılar. İkinci albüm baya geç gelmiş olsa da iyi tuttu bu albümde. İki sene üst üste okulun şenliklerine geldiler ve zevkle dinledim. Sahne performansları gayet güzel.


Albümün ikinci klibi olan Beni Benimle Bırak adlı parçanın videosu yayınlandı. Klip değişik bir tarzda olmuş gayet güzel bu da. İşte o klip:


Parçanın şarkı sözleri ise;
Al bu Dünya al senin olsun
Benim hiç gözüm yok hepsi senin ol senin
Ama son bir dileğim var senden
Şu gaybana dünyada
Varını yoğunu al hepsini al da;

BENİ BENİMLE BIRAK
BENİ BENİMLE BU CEHENNEMDE
RUHUM SENDEN ÇOK UZAK
YABANCIYIM SENİN CENNETİNE

Al bu Dünya al senin olsun
Ne olur benden artık uzak dur
Bi günahım varsa işlediğim
O benim borcumdur
Sen varını yoğunu al hepsini al da;

BENİ BENİMLE BIRAK
BENİ BENİMLE BU CEHENNEMDE
RUHUM SENDEN ÇOK UZAK
YABANCIYIM SENİN CENNETİNE

Yorum Gönder

1 Yorumlar